یو پی اس

Wiki Article

برای نصب و راه اندازی یو پی اس باید به استانداردها و قوانین مربوطه توجه داشت. مثلاً محل نصب یو پی اس باید کاملاً استاندارد و بدون عوامل خطرناک مانند منابع حرارتی باشد.

بعد از آنکه یو پی اس موردنظر خود را خریداری کردید، لازم است برخی از نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید از دستگاه موردنظر بهترین عملکرد را دریافت کنید.

دستگاه جوجه کشی نیازمند برق ممتد برای حفظ شرایط ایده آل برای حفظ سلامت جوجه‌ها است. انواع یو پی اس دستگاه جوجه کشی به عنوان یک منبع پشتیبان برای تامین انرژی مطمئن و بی‌وقفه برای تجهیزات جوجه کشی است.

یو پی اس‌ها بر اساس نوع برق ورودی آنها به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می‌شوند.

یخچال و فریزر صنعتی، رایج‌ترین دستگاه مورد استفاده در فروشگاه‌ها است که برای حفظ سلامت مواد غذایی بسیار پرکاربرد و ضروری است.

مناسب برای سیستم‌های کامپیوتری خانگی، مودم‌ها و سخت‌افزار‌های سبک

همچنین می‌توان تا حدودی از تجهیزات در برابر افت و خیز دامنه ولتاژ ورودی محافظت کرد.

انواع دستگاه رادیولوژی در تشخیص عوارض بیماران و انتخاب روش درمانی مناسب بسیار کاربردی و موثر هستند.

توان ظاهری یکی از اصطلاحات متداول در انواع یو پی اس یو پی اس است که ناشی از اختلاف ولتاژ و جریان است.‌این توان ممکن است از توان واقعی بیشتر باشد، به ویژه با توجه به نوع و میزان توان راکتیو بارها.

قطع و وصل منابع پر مصرف برق در زمان‌های متعدد باعث اختلال درکارکرد صحیح دستگاه‌های الکترونیکی وحساس می‌گردد وگاه منجر به صدمه دستگاه‌ها خواهدشد.

زمان تاخیر پس از قطعی برق که یو پی اس طول می‌کشد تا به شما برق برساند را زمان سوییچ شدن می‌گویند که باید حدود چند میلی ثانیه باشد.

خیر، استفاده از دستگاه یو پی اس در اکثر موارد آسان است. شما به راحتی یو پی اس خود را به پریز دیواری وصل می­‌کنید، وسایل خود را به پریزهای یو پی اس وصل کرده و یو پی اس را روشن می‌­کنید.

برای مثال به چند نمونه از سیستم‌های مهم که به جریان برق دایمی نیازمند می‌باشند اشاره می‌کنیم:

تلفن‌های سنترال و تجهیزات مخابراتی و دوربین‌های مدار بسته

Report this wiki page