new zebra blinds

Wiki Article

رعایت نکات زیر به عنوان بهترین راهکار شستشوی پرده دو مکانیزم می‌تواند به افزایش عمر و عملکرد پرده کمک کند:

این لایه از پرده که به آن آستر نیز گفته می‎شود، از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‎توان ارتفاع آن را هر طور که می‎خواهید تنظیم کنید و میزان نور ورودی را تعیین و انتخاب کنید. لایه دوم پرده یا همان لایه بالایی آن در پرده دو مکانیزم بیشتر نقش زیبایی و حفظ حریم خصوصی منزل یا محیط را برعهده دارد و اغلب از انواع شیدهای طرح‎دار انتخاب و ساخته می‎ شود.

جهت سفارش محصولات و یا مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه اندازه‌گیری پرده دبل: اگر خودتان قادر به اندازه گیری مقدار پرده‌ی لازم نیستید، می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا کار اندازه‌گیری توسط همکاران ما انجام شود.

شما می‌توانید پارچه پرده زبرا، رنگ، طول و عرض آن را در انواع دستی، موتوری، ترکیبی یا ساده برای تمام پنجره‌ها سفارش دهید. گذشته از این، امکان تعویض پارچه پرده زبرا در نمونه‌های خاص نیز وجود دارد. برای تعویض پارچه پرده زبرا سفید ساده لازم است با کارشناسان فروش گفتگو کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه جویا شوید.

بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که رنگ و سبک بر ظاهر کل اتاق و حتی روحیات افراد تأثیر می‌گذارد، اما به هیچ وجه در میزان قیمت انواع پرده زبرا پارچه ای مؤثر نیست.

آیا پرده زبرا جدید به شما اجازه می‌دهند بیرون را ببینید، اما حریم خصوصی‌تان دیده نشود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آن‌ها را می‌توان به ‌طور کامل جمع کرد تا نور بیشتری وارد اتاق شود. ظاهر مدرن و عملکرد سنتی زبراها، آن‌ها را به انتخابی عالی برای اغلب فضاها تبدیل کرده است.

پرده زبرا با کاربری آسان، در انواع مختلف تولید شده و در دو شکل موتوری و ساده zebra blinds قابل تنظیم است. در این صفحه از پرده بازار می‌توانید مدل‌های متنوع پرده زبرا را مقایسه کنید و بهترین انتخاب را برای خانه‌ و محل کار خود داشته باشید. راهنمای خرید پرده مدل زبرا

مجزا بودن سیستم‌ لایه رویی و زیرین در پرده دو مکانیزم، نقطه قوت آن است. مکان نصب پرده

مهم ترین ویژگی پرده شب و روز نسبت به پرده زبرا و پرده شید، تنظیم نور به اندازه ی دلخواه می باشد. این پرده زیبایی زبرا و ویژگی تنظیم نور شید را با هم ترکیب کرده است.

این پرده‎ ها در طرح‎ها و رنگ‎های بسیار متنوعی تولید می‎شوند. همچنین این مدل از پرده‎ ها به دو مدل دستی و برقی تقسیم می‎شوند که هرکدام قابلیت‎های مخصوص به خود را دارند. از توجه شما سپاسگزاریم.

پرده دو مکانیزم چیست؟ پرده‌ای متشکل از دولایه شید است که لایه اول نمای کار و لایه پشتی در هنگام شب از دید به داخل جلوگیری می‌کند مشاهده قیمت پرده دو مکانیزم

Report this wiki page